Sărurile minerale în corespondenţă cu semnele zodiacale

Cercetările efectuate de dr. W.H.Schuessler şi I. E. Perry au evidenţiat faptul că între necesarul de săruri minerale ale organismului uman şi zodia care guvernează viaţa fiecărui om, există o corespondenţă precisă şi bine definită. Această concluzie surprinzătoare a fost rezultatul folosirii statisticii matematice în prelucrarea datelor obţinute de ei în cadrul cercetărilor.

Iată în continuare care sunt sărurile minerale vitale pentru fiecare fiinţă umană în funcţie de zodia în care s-a născut:

 

BERBECUL: FOSFATUL DE POTASIU

Insuficienţa fosfatului de potasiu în organismul celor născuţi în această zodie, determină deteriorarea funcţionării sistemului nervos, în special a funcţiilor cerebrale, într-o măsură mai mare decât o face la cei născuţi în alte zodii.

Alimentele care conţin fosfat de potasiu sunt: salata, varza, conopida, spanacul, cartofii, castraveţii, ridichiile ceapa, măslinele şi merele.

 

TAURUL: SULFATUL DE SODIU

Sulfatul de sodiu controlează şi reglează printre altele, cantitatea de apă din organism. Neasigurarea necesarului de sulfat de sodiu pentru organism este provocată adeseori de funcţionarea necorespunzătoare a bilei. Simptomele care indică lipsa acestui mineral sunt umflarea ţesuturilor şi congestionarea gâtului şi capului.

Sursele naturale de sulfat de sodiu sunt: sfecla, spanacul, conopida, ridichiile, castraveţii, ceapa, bostanul.

 

GEMENII: CLORURA DE POTASIU

Insuficienţa acestei substanţe în organism provoacă îngreunarea procesului de regenerare a ţesuturilor, dificultăţi în  funcţionarea aparatului respirator, favorizând formarea cheagurilor de sânge ce pot provoca accidente vasculare.

Necesarul de clorură de potasiu se asigură consumând : fasole verde, spanac, conopidă, morcovi, ţelină, asparagus, prune, caise, piersici şi portocale.

 

RACUL: FLORURA DE CALCIU

Lipsa florurii de calciu afectează mai ales sistemul osos, dantura şi vederea.

Sursele naturale care conţin rezerve de florură de calciu sunt: secara şi gălbenuşul de ou crud.

 

LEUL: FOSFATUL DE MAGNEZIU

Fosfatul de magneziu este esenţial pentru formarea structurii scheletului şi pentru funcţionarea nervilor motori. Ajută la asimilarea calciului în organism şi menţinerea fluidităţii sângelui.

Alimentele bogate în fosfat de magneziu sunt: produsele din grâu şi secară, alunele, ţelina, asparagusul, lămâia, merele, nucile, smochinele, piersicile, seminţele de floarea soarelui şi gălbenuşul de ou crud.

 

FECIOARA: SULFATUL DE POTASIU

Insuficienţa sa în organism generează deficienţe în îndeplinirea funcţiilor pielii. Bolile specifice acestei insuficienţe sunt: acneea, eczemele, mătreaţa, căderea părului, etc.

Necesarul de sulfat de potasiu poate fi asigurat printr-o alimentaţie bogată în: andive, alune, măsline negre, portocale, grâu, secară şi ovăz germinate.

 

BALANŢA: FOSFATUL DE SODIU

Lipsa fosfatului de sodiu provoacă, în special celor născuţi în această zodie, suferinţe reumatice şi gută. Insuficienţa fosfatului de sodiu este semnalată adeseori de îngălbenirea limbii şi de apariţia frecventă a gustului acid în gură.

Alimentele care conţin fosfat de sodiu sunt: fasolea, cartofii, spanacul, sfecla, porumbul, orezul nedecorticat, alunele, merele, căpşunii, stafidele.

 

SCORPIONUL: SULFATUL DE CALCIU

Lipsa sa în organism favorizează în special apariţia de infecţii ale sinusului şi aparatului respirator, rinite, dar şi sterilitate.

Necesarul de sulfat de calciu poate fi asugurat consumând cu preponderenţă: conopidă, asparagus, ridichi, prune şi smochine.

 

SĂGETĂTORUL: SILICIUL

Insuficienţa acestui mineral poate provoca paralizia membrelor superioare sau inferioare, precum şi a degetelor.

Sursele cele mai facile de siliciu sunt: smochinele, prunele, merele, căpşunile, cartofii, coaja fructelor şi legumelor, gălbenuşul de ou crud.

 

CAPRICORNUL: FOSFATUL DE CALCIU

Lipsa sau insuficienţa fosfatului de calciu provoacă deficienţe de dentiţie, deformări ale scheletului – îndeosebi ale coloanei – nefrite, dureri în încheieturi, dar şi indigestii.

Necesarul de fosfat de calciu se asigură consumând: varză, orez nedecorticat, alune, citrice, lapte şi brânză de vacă.

 

VĂRSĂTORUL: CLORURA DE SODIU

Dezechilibrul acestei substanţe generează afecţiuni ale rinichilor, arterite, favorizân adeseori accidente vasculare.

Sursele naturale de clorură de sodiu sunt: spanacul, ţelina, varza, salata, ridichiile, porumbul, alunele, nucile, merele, perele, piersicile, citricele.

 

PEŞTII: FOSFATUL DE FIER

Lipsa lui în organism provoacă anemie, deficienţe respiratorii, tahicardie, hemoragii.

Alimentele care conţin cantităţi suficiente de fosfat de fier sunt: fasolea uscată, caisele, piersicile, merele, strugurii, stafidele, citricele, gălbenuşul de ou crud.

0